vrijdag 30 november 2007

Night

Vanavond naar het IDFA-documentaire festival geweest. Hier de film “Night” gezien (niet doen, niet zien, echt niet). Na afloop mijn ongenoegen van me afgeplast op de WC (zat even te twijfelen over de foyer, maar die was te ver weg), na het afschudritueel me omdraaiend zag ik de volgende reclame op de deur: “pilletje x, tegen heftige menstruatiepijn”. Ja, dat raakte me toch als man, gelukkig bleek ik bij de check geen bloedsporen in mijn slip te hebben, ook geen last van pijnen onder in de buik of waar dan ook. Met een uitermate tevreden gevoel over de algemene domheid van de mens open ik de deur en sta oog in oog met een meisje. Ze kijkt enigszins verschrikt maar met een neiging tot glimlachen, zoals vrouwen vaker kijken als een man het mannetje en vrouwtje weer eens niet uit elkaar kan houden.

De mensheid valt wel mee
Nu ik nog…

Geen opmerkingen: