donderdag 23 augustus 2007

Allemaal een goudvis

Waarom in godsnaam als titel van een weblog "de kuchende goudvis"? Waarom niet is mijn dappere verweer....ik probeer een beetje van die zogenaamde logica af te komen, lukt met vallen en opstaan.
Anyway, zo'n titel "valt" dan ergens in mijn hoofd en kreeg er leuke beelden bij: een kettingrokende goudvis gek wordend van die kutrondjes. Nog fascinerender was het om me het wereldbeeld van die goudvis voor te stellen, hopeloos vervormd door de vissenkom ziet hij wat buiten is. Binnen wat nepplantjes voor de gezelligheid.

Toen besloot ik: zijn we niet allemaal goudvissen?

1 opmerking:

Anoniem zei

Tja... het leven van een goudvis gaat niet altijd over nepplantjes...ehhh rozen ;--)

http://img472.imageshack.us/img472/4637/kopvandekatdoordeviskomnx4.gif

(kun je hier geen foto's plaatsen?)
suc6 met je nieuwe blog 8-)