Iets anders is de Viagra-spam, die ook ik met grote hoeveelheden tussen mijn e-mail aantref. Hierbij geen sprake meer van gezichten laat staan borsten. Nu wordt mijn “jongeheer” wel heel direct aangesproken; “hé relaxte gozer, wordt eens wat stijver”. Zit je daar, heerlijk met een kopje koffie of thee achter je computer. Het “delete” knopje weet ik inmiddels blindelings te vinden, dit laatst eens geprobeerd met mijn rug naar de computer toe, lukte na 5 pogingen.
Kort geleden me laten vertellen dat als (ben het precieze getal kwijt, maar laten we zeggen) 1 op de 15000 mensen d.m.v. spam een aankoop doet dit economisch effectief is. Er hoeft dus maar een iemand van al die mensen te zijn die denkt “ja, fuck man, ik zit inderdaad te relaxed achter mijn computer, het moet wat stijver” en hup, weer een nieuwe spamgolf, want dus winstgevend.
zondag 26 augustus 2007
Viagra
Gepost door Gerrit-Jan Visser op 16:44
Labels: abri-posters, commercie, marketing, viagra
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten