maandag 31 december 2007

Ode aan een Griep

Zompig dat moeras van het heerlijke verdwijnen, geen denken of voelen maar zweven, alsmaar zweven. Gelukzalig en eeuwig rekken van dat onbeschrijflijke moment tussen de droom en het ontwaken. Ik heb mijn natuurlijke staat ontdekt, of weer gevonden, in flarden zonder betekenis of samenhang. Niet geschoren en in mijn oudste lompen werp ik de realiteit verre van me. Mijn buurman echter is er minder goed aan toe, 'terminaal' hoor ik soms (grinnikend) fluisteren als ongure types zich daar verzamelen. Zijn codenaam 2007, en ach, vaak genoeg lach ik vrolijk met ze mee.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

waarde kuchende,

wens u een wonderschoon 2008!

Gerrit-Jan Visser zei

Ik dank u wel
met een shaggie in mijn hand
dat dan weer wel.

Een passievol 2008 wens ik u toe.

jet zei

beterschap, liefs en geluk

Gerrit-Jan Visser zei

Dank je wel Jet!
Het eerste is redelijk gelukt en de andere 2 neem ik mee.

Zorgeloosheid wens ik jou toe.

jet zei

raak.dank.