vrijdag 22 februari 2008

Het bekt zo lekker

Na jaren waarin deze fantasie regelmatig naar boven kwam nu besloten mijn motorrijbewijs te gaan halen. Al een motor op mijn verlanglijstje: de Honda shadow.
Ik ben bezig met mijn theorie voor het motorexamen (theorie voor rijbewijs b blijkt niet te voldoen). Dus nogmaals dat onmogelijke proza doornemen, zoals bijvoorbeeld deze charmante volzin:

“De regels van dit besluit betreffende motorvoertuigen en bestuurders en passagiers van motorvoertuigen zijn, in plaats van de regels betreffende bromfietsen, bromfietsers en passagiers van bromfietsen, mede van toepassing op brommobielen en bestuurders en passagiers van brommobielen.”

Wordt hier zo chagrijnig van.
Ik wil gewoon brommen…

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Guttegut... kondigt zich nu al een midlifecrisis aan?
Meestal kruipt dat motormuizenvirus er rond het 45ste levensjaar in ^_^

Gerrit-Jan Visser zei

Oud worden kun je beter vroeg mee beginnen...

Anoniem zei

Heb je em nu al?