Liefde is geven
en/of liefde is nemen
Het kussentje zit te hard
of te zacht
of
Het kussentje is een kussentje
is een kussentje dus.
Het Nirvana is voor freaks.
Posts tonen met het label zen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label zen. Alle posts tonen
zondag 10 mei 2009
Zen, deel 3
dinsdag 25 maart 2008
Zen, deel 2
Het meditatiekussentje zit kut,
maar vaker zit zij bovenop.
Qua verlichting
heb ik een hekel
aan spaarlampen.
Zo ongezellig.
Gepost door
Gerrit-Jan Visser
op
00:09
0
reacties
Labels: kut, meditatie, ongezellig, spaarlampen, verlichting, zen
Abonneren op:
Posts (Atom)