ik - "je hebt hele mooie ogen"
zij - "weet ik" (plagerige glimlach)
Zo mooi, een meisje met zelfkennis.
Posts tonen met het label zelfkennis. Alle posts tonen
Posts tonen met het label zelfkennis. Alle posts tonen
maandag 24 maart 2008
Romantisch
Gepost door
Gerrit-Jan Visser
op
21:48
0
reacties
Labels: meisje, mond, plagerig, romantisch, zelfkennis
Abonneren op:
Posts (Atom)