ik - "je hebt hele mooie ogen"
zij - "weet ik" (plagerige glimlach)
Zo mooi, een meisje met zelfkennis.
Posts tonen met het label mond. Alle posts tonen
Posts tonen met het label mond. Alle posts tonen
maandag 24 maart 2008
Romantisch
Gepost door
Gerrit-Jan Visser
op
21:48
0
reacties
Labels: meisje, mond, plagerig, romantisch, zelfkennis
zaterdag 23 februari 2008
Stop talking nonsense (Zen, deel 1)
Ik open mijn mond en luister
naar de stilte van mijn ademhaling.
Blijk ik met gesloten mond
net zo makkelijk te ademen.
Ziet er ook beter uit
in de spiegel.
Gepost door
Gerrit-Jan Visser
op
16:07
0
reacties
Labels: ademen, ademhaling, mond, spiegel, stilte
vrijdag 15 februari 2008
Fotografisch
Als onze lippen zich van elkaar losmaken veegt ze vaak met een mouw haar mond af; als een jong meisje dat net een hele grote sorbet heeft opgelikt.
Zo lief is ze ook dan.
Gepost door
Gerrit-Jan Visser
op
23:26
0
reacties
Labels: fotografisch, lief, lippen, mond, sorbet
Abonneren op:
Posts (Atom)