Posts tonen met het label mond. Alle posts tonen
Posts tonen met het label mond. Alle posts tonen

maandag 24 maart 2008

Romantisch

ik - "je hebt hele mooie ogen"
zij - "weet ik" (plagerige glimlach)

Zo mooi, een meisje met zelfkennis.

zaterdag 23 februari 2008

Stop talking nonsense (Zen, deel 1)

Ik open mijn mond en luister
naar de stilte van mijn ademhaling.

Blijk ik met gesloten mond
net zo makkelijk te ademen.

Ziet er ook beter uit
in de spiegel.

vrijdag 15 februari 2008

Fotografisch

Als onze lippen zich van elkaar losmaken veegt ze vaak met een mouw haar mond af; als een jong meisje dat net een hele grote sorbet heeft opgelikt.

Zo lief is ze ook dan.