Ik heb een nieuw bed besteld, voor mij een goede reden mijn slaapkamer eens op te knappen. Vandaag de "verzameltroep" onder mijn bed uitgemest. Jaren aan herinneringen kwam ik daar tegen, en dan vooral van vrouwelijke oorsprong; een verkleurde foto, email-uitdraaien van een lief die maanden op reis was, een slipje van onduidelijke oorsprong.
Het wordt tijd voor een nieuw bed. Nog een paar weken wachten...
O ja, ik vond er ook nog een gulden.
Posts tonen met het label nieuw. Alle posts tonen
Posts tonen met het label nieuw. Alle posts tonen
dinsdag 31 maart 2009
Bed
Gepost door
Gerrit-Jan Visser
op
02:08
2
reacties
Labels: bed, gulden, nieuw, slaapkamer
zaterdag 5 januari 2008
2008
En ik zag hem gaan, puffend blies hij zijn laatste adem uit, happend naar wat er niet meer is. Tegelijkertijd ontstond uit dit vacuüm iets nieuws, schreeuwend alsof de onmisbaarheid al bewezen is. De reclame beheerst dit principe als geen ander; “Nu nog nieuwer, niet alleen met vleugeltjes maar ook met geavanceerd doorstroomgootje”.
En toch, gelukkig geloof ik ook dit jaar weer dat ik vleugeltjes krijg en lekker doorstroom.
Gepost door
Gerrit-Jan Visser
op
01:14
4
reacties
Abonneren op:
Posts (Atom)